مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-06سياسي

اخلاق مداری رییسی در مناظره، جامعه را به بلوغ سیاسی می رساند


حتی اگر تصور کنیم اخلاق مداری رییسی در مناظه، ناشی از تاکتیک باشد، اما می تواند طلیعه ای برای رسیدن به بلوغ سیاسی در جامعه تلقی شود.

- مدیر مسئول روزنامه سیاست روز گفت: حتی اگر تصور کنیم اخلاق مداری رییسی در مناظه، ناشی از تاکتیک باشد، اما می تواند طلیعه ای برای رسیدن به بلوغ سیاسی در جامعه تلقی شود.

محمد پیرعلی مدیر مسئول روزنامه سیاست روز در گفتگوی با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه سید ابراهیم رییسی توانست در اولین مناظره بیش از دیگر نامزدهای انتخاباتی به اخلاق پایبند باشد اظهار کرد: حتی اگر تصور کنیم این رفتار وی ناشی از تاکتیک باشد، اما می تواند طلیعه ای برای رسیدن به بلوغ سیاسی در جامعه تلقی شود.

پیرعلی ضمن اشاره به اولین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: با توجه به بی اخلاقی در دوره های قبل، مهمترین توقع و انتظاری که همه مردم و نخبگان از روند برگزاری مناظرات داشتند این بود که اخلاق مداری مورد توجه باشد و نامزدها به جای تاخت به یکدیگر برنامه خود را تببین و معرفی کنند.

مدیر مسئول روزنامه سیاست روز گفت: اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری 1400 البته کمی بهتر از قبل شده بود، اما انتظار مردم بیش از این بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق مداری رییسی در مناظره، جامعه را به بلوغ سیاسی می رساند

اخلاق مداری رییسی در مناظره، جامعه را به بلوغ سیاسی می رساند