مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-06اقتصادي

کدام کشور بالاترین میزان واردات را دارد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پس از شیوع ویروس کرونا، بخش مهمی از اقتصاد ملی در سراسر جهان با آسیب های جدی مواجه شد و به نظر می رسد هرچند در دو فصل اخیر بخش مهمی از این آسیب ها جبران شده، - اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به تحلیل وضعیت اقتصاد کشور های در حال توسعه پرداخته و شرایط آن ها در فصول اخیر را بررسی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پس از شیوع ویروس کرونا، بخش مهمی از اقتصاد ملی در سراسر جهان با آسیب های جدی مواجه شد و به نظر می رسد هرچند در دو فصل اخیر بخش مهمی از این آسیب ها جبران شده، اما همچنان تبعات اقتصادی کرونا بر جای خود باقی خواهد ماند.

در میان کشور های در حال توسعه، چین که خود را به جمع بزرگان اقتصاد جهان رسانده و حتی احتمالا در سال های نه چندان دور به بزرگترین اقتصاد جهان تبدیل می شود، در دوره شیوع کرونا نیز توانست خیلی زود از آمار های کاهشی عبور کند و رشد مثبت خود را به ثبت برساند.

سایر کشور ها در حال توسعه نیز روندی مشابه را در نخستین فصل سال 2021 آغاز کرده اند، هرچند فاصله ای قابل توجه از نظر سرعت رشد اقتصادی با چین دارند.

براورد اتاق بازرگانی تهران نشان می دهد که در تجارت اقتصاد های در حال توسعه در فصل نخست سال 2021 از رشد قابل توجهی در قیاس با مدت مشابه سال قبل و همچنین فصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام کشور بالاترین میزان واردات را دارد؟

کدام کشور بالاترین میزان واردات را دارد؟