مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 11:352021-06-06سياسي

پویش «رأی من هدیه به حاج قاسم» در استان اردبیل اجرا شد


رییس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل گفت: پویش بزرگ «رأی من هدیه به حاج قاسم سلیمانی» توسط گروه های جهادی بسیج استان اردبیل در حال اجراست.

- اردبیل - رییس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل گفت: پویش بزرگ رأی من هدیه به حاج قاسم سلیمانی توسط گروه های جهادی بسیج استان اردبیل در حال اجراست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی اصلانی زاویه بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اقدامی ابتکاری و در راستای لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور گسترده در انتخابات، پویش بزرگ رأی من هدیه به حاج قاسم سلیمانی با محوریت مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات توسط گروه های جهادی بسیج استان اردبیل اجرا می شود.

وی بیان کرد: در این پویش گروه های بسیج جهادی استان با انجام اقدامات فرهنگی از جمله توزیع پوستر و ماشین نویسی با شعارهای محوری رأی من هدیه به حاج قاسم سلیمانی و انتقام 13 دی را 28 خرداد می گیریم ، آحاد و اقشار مختلف مردم را برای حضور پرشور در انتخابات دعوت می کنند.

رییس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل تصریح کرد: تریبون های جهادی با موضوع اهمیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به همت گروه های جهادی استان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «رأی من هدیه به حاج قاسم» در استان اردبیل اجرا شد

پویش «رأی من هدیه به حاج قاسم» در استان اردبیل اجرا شد