مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 12:252021-06-06سياسي

نامزدهای جریان اصلاحات به دنبال حاشیه سازی هستند


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: گروه ها و جریانات سیاسی حامی دولت به دنبال حاشیه سازی مناظره های انتخاباتی هستند و نمی خواهند در مناظره ها کارنامه دولت مورد ارزیابی قرار گیرد.

- غلام حسین رضوانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در واکنش به اهانت ها و متلک اندازی های نمایندگان جریان اصلاحات و دولت در اولین مناظره انتخاباتی، گفت: کاملا قابل پیش بینی بود که این اتفاق در مناظره انتخاباتی بیفتد چرا که عملکرد دولت روحانی در زمینه های مختلف به ویژه اقتصادی بسیار ضعیف و غیر قابل دفاع بوده است.

وی بیان کرد: از آنجایی که عملکرد دولت روحانی ضعیف بوده است و نامزدهای جریان اصلاحات و نمایندگان دولت در انتخابات نمی توانند از کارنامه دولتمردان فعلی دفاع کنند، فضای مناظره ها را به سمت حاشیه می کشانند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این آقایان که امروز نماینده جریان اصلاحات در انتخابات شده اند، حامیان اصلی دولت روحانی بودند و چون عملکرد دولت بسیار ضعیف بوده است، نمی خواهند در مناظره های انتخاباتی کارنامه دولت مورد ارزیابی قرار گیرد.

رضوانی ادامه داد: پیش بینی بنده این است که در مناظره های بعدی انتخابات، جو از این هم تندتر و حاشیه سازی ها تکرار و حتی تشدید شود چرا که اگر قرار باشد عقلانیت و منطق بر مناظرات حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای جریان اصلاحات به دنبال حاشیه سازی هستند

نامزدهای جریان اصلاحات به دنبال حاشیه سازی هستند