مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 13:002021-06-06سياسي

اجرای پویش «رای من هدیه به حاج قاسم» توسط گروه های جهادی بسیج استان اردبیل


رییس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل گفت: پویش بزرگ «رای من هدیه به حاج قاسم سلیمانی» توسط گروه های جهادی بسیج استان اردبیل در حال اجرا است.

- مهدی اصلانی زاویه بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: در اقدامی ابتکاری و در راستای لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور گسترده در انتخابات، پویش بزرگ رای من هدیه به حاج قاسم سلیمانی با محوریت مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات توسط گروه های جهادی بسیج استان اردبیل اجراء می شود .

وی افزود: در این پویش گروه های بسیج جهادی استان با انجام اقدامات فرهنگی از جمله توزیع پوستر و ماشین نویسی با شعارهای محوری رای من هدیه به حاج قاسم سلیمانی و انتقام 13 دی را 28 خرداد می گیریم ، آحاد و اقشار مختلف مردم را برای حضور پرشور در انتخابات دعوت می کنند .

  رییس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل بیان کرد: تریبون های جهادی با موضوع اهمیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به همت گروه های جهادی استان برگزار می شود.

اصلانی تصریح کرد: در قالب پویش رای من هدیه به حاج قاسم سلیمانی توزیع پوستر و ماشین نویسی در میادین و ورودی های شهرهای استان توسط گروه های جهادی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش «رای من هدیه به حاج قاسم» توسط گروه های جهادی بسیج استان اردبیل

اجرای پویش «رای من هدیه به حاج قاسم» توسط گروه های جهادی بسیج استان اردبیل