مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 13:052021-06-06بين الملل

سئول: رزمایش با آمریکا نباید به تشدید تنش در شبه جزیره کره منجر شود


یک مقام ارشد دولت کره جنوبی درباره رزمایش آتی ارتش این کشور با آمریکا گفت، برگزاری این رزمایش در این برهه نباید به تشدید تنش با کره شمالی منجر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزیر اتحاد کره جنوبی روز یکشنبه خواستار حداکثر انعطاف پذیری در مورد تصمیم گیری در زمینه رزمایش مشترک با ایالات متحده که قرار است در ماه آگوست برگزار شود، شد.

به نوشته خبرگزاری و همچنین به عنوان بخشی از تلاش ها برای دادن فرصت بیشتر دادن به دیپلماسی، لغو کرده اند.

این مقام ارشد دولت کره جنوبی همچنین خواستار اعمال انعطاف پذیری در اجرای تحریم ها به عنوان کاتالیزوری برای برگرداندن کره شمالی به میز مذاکره شد.

وی گفت: فکر می کنم ما می توانیم در استفاده از تحریم ها به عنوان یک کاتالیزور انعطاف پذیر باشیم تا کره شمالی را دوباره به مذاکرات هسته ای سازی برگردانیم.

اواخر اردیبهشت ماه، رییس جمهور آمریکا پس از دیدار با همتای کره جنوبی خود برای دیدار با کیم جونگ اون رییس کره شمالی شرط تعیین کرد و گفت که مشتاق است که  پیونگ یانگ هم زمان با حرکت به سمت خلع سلاح اتمی شبه جزیره کره، گام هایی عمل گرایانه در راستای کاهش تنش بردارد.

مقام های پیونگ یانگ اما بارها گفته اند تا زمانی که آمریکا به سیاست خصمانه خود برای براندازی نظام حاکم در پیونگ یانگ پایان ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سئول: رزمایش با آمریکا نباید به تشدید تنش در شبه جزیره کره منجر شود

سئول: رزمایش با آمریکا نباید به تشدید تنش در شبه جزیره کره منجر شود