مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 14:002021-06-06بين الملل

سئول: رزمایش با آمریکا نباید به تشدید تنش در شبه جزیره کره منجر شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگر ه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزیر اتحاد کره جنوبی روز یکشنبه خواستار حداکثر انعطاف پذیری در مورد تصمیم گیری در زمینه رزمایش مشترک با ایالات متحده که قرار است در ماه آگوست برگزار شود، - یک مقام ارشد دولت کره جنوبی درباره رزمایش آتی ارتش این کشور با آمریکا گفت، برگزاری این رزمایش در این برهه نباید به تشدید تنش با کره شمالی منجر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگر ه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزیر اتحاد کره جنوبی روز یکشنبه خواستار حداکثر انعطاف پذیری در مورد تصمیم گیری در زمینه رزمایش مشترک با ایالات متحده که قرار است در ماه آگوست برگزار شود، شد.

به نوشته خبرگزاری یونهاپ لی این یانگ وزیر اتحاد کره جنوبی گفت: چنین تمریناتی هرگز نباید فرصتی برای ایجاد تنش های بیشتر در شبه جزیره کره باشد.

باید در مورد نحوه برخورد با تمرینات نظامی مشترک و در زمانی که سیاست جدید ایالات متحده در مورد پیونگ یانگ شکل گرفته و درباره تمایل به گفتگو صحبت می شود، توجه بیشتری شود.

وی گفت: واضح است که تمرینات رزمی هرگز نباید به شکلی باشد که باعث ایجاد یا تشدید تنش در شبه جزیره کره شود.

دولت ما باید فرایند هماهنگی سیاست ها را با حداکثر انعطاف پذیری انجام دهد و همچنین امیدوارم کره شمالی نیز از خود انعطاف پذیری نشان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سئول: رزمایش با آمریکا نباید به تشدید تنش در شبه جزیره کره منجر شود

سئول: رزمایش با آمریکا نباید به تشدید تنش در شبه جزیره کره منجر شود