مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 14:552021-06-06سياسي

رییسی: تصمیم امروز مردم می تواند در وضعیت آن ها تغییر ایجاد کند


نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه امروز کشور در شرایط خاصی قرار دارد و تصمیم و اراده می طلبد، بیان داشت: مردم باید تصمیم بگیرند و اراده کنند و تصمیم شان موجب تغییر در وضعیت اجتماعی و اقتصادی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گره سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سیدابراهیم رییسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (یکشنبه 16 خرداد) در جمع عزاداران حضرت امام صادق(ع) در میدان امام حسین(ع) تهران گفت: نمی شود که همسایه و برادر و قوم و خویش و همشهری و هم روستایی انسان گرفتار و بیکار باشد و در معیشت مشکل داشته باشد و انسان آرام بگیرد.

وی افزود: مگر می شود انسان با درد مردم دردش نیاید و با گرفتاری مردم تمام دغدغه و زندگی او رفع مشکل معیشت مردم نباشد و ائمه ما در روایات شان فرموده اند که اگر کسی اینگونه نیست در خود شک کند.

رییسی با تاکید بر اینکه باید حرکتمان تکلیف مدارانه باشد، گفت: در همه جای دنیا صندوق رای و سازوکارهای انتخابات با یک تفاوت اسم و سازمانی هست ولی مهم آن است که در این عرصه حضور با مسئولیت پذیری و انجام وظیفه باشد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: امیدواریم آنچه امام صادق برای بنده به عنوان یک طلبه فرمودند برای همه درسی باشد که خوب راه را بشناسیم و مسیر را تشخیص دهیم و رهرو راهی باشیم که عالمان ربانی پیمودند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: تصمیم امروز مردم می تواند در وضعیت آن ها تغییر ایجاد کند

رییسی: تصمیم امروز مردم می تواند در وضعیت آن ها تغییر ایجاد کند