مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 15:452021-06-06سياسي

ستاد مردمی فرزندان شاهد و ایثارگر «رییسی» آغاز به کار کرد


ستاد مردمی فرزندان شاهد و ایثارگر آیت الله سید ابراهیم رییسی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، ستاد مردمی فرزندان شاهد و ایثارگر آیت الله سید ابراهیم رییسی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آغاز به کار کرد.

حسین اسماعیلی رییس این ستاد، فلسفه تشکیل ستاد مردمی فرزندان شاهد و ایثارگر را آگاهی بخشی مردمی در بخش خانواده های شهدا و ایثارگران جانبازان و معرفی فرد اصلح و برنامه های او برای دولت آینده ذکر کرد.

  وی گفت: ستاد مردمی فرزندان شاهد و ایثارگر حامیان سید ابراهیم رییسی متشکل از خانواده های معزز شهداء، ایثارگران و جانبازان با سلایق سیاسی متفاوت محملی برای حضور دوستداران ایران آباد و قوی که دل در گرو پیشرفت و توسعه کشور دارند، است تا در بهبود وضعیت معیشت مردم، تولید و اقتصاد کشور سهیم باشند.

رییس ستاد مردمی فرزندان شاهد و ایثارگر ادامه داد: ستاد مردمی فرزندان شاهد و ایثارگر رییسی در همه استان ها به صورت فراگیر شروع بکار خواهد کرد و از حضور داوطلبانه افراد دلسوز و آرمانگرا از همه طیف ها و سلیقه های سیاسی استقبال می کند.

  اسماعیلی مهم ترین رسالت این ستاد را بعد از تشکیل احتمالی دولت عدالتخواه، تحول گرا و مردمی رییسی، مطالبه گری برای تحقق شعارهای انتخاباتی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد مردمی فرزندان شاهد و ایثارگر «رییسی» آغاز به کار کرد

ستاد مردمی فرزندان شاهد و ایثارگر «رییسی» آغاز به کار کرد