مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 15:552021-06-06سياسي

واکنش به استعفای اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در مازندران


دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مازندران با اشاره به استعفای اعضای هیئت نظارت شوراها در مازندارن گفت: اعضای هیئت نظارت اهل ترک میدان و استعفا نیستند و باید دلیل کارشان بررسی شود.

- ، شکراله رضازاده شامگاه جمعه در گفتگو با خبرنگاران به دنبال انتشار اخبار مبنی بر استعفای سه عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای مازندران، گفت: از نظر ما انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها انتخابات حائز اهمیت است.

وی افزود: هیئت نظارت به عنوان تعیین کننده ترین و جدی ترین هیئت در موضوع انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است که می تواند مبنا و مسیر را به هدف درست و دقیقی برساند و اثرش پس از انتخابات برای همه ملموس و مشهود شود.

رضازاده تصریح کرد: سوابق نظری و کلامی همه صاحبنظران، اهالی قلم، کسانی که تریبون دارند، همه جناح ها و حزب ها در ادوار گذشته نشان می دهد همه نسبت به بازگذاشتن درب شورای هیئت نظارت و صدور مجوز برای ورود همه نامزدها به عرصه شورا گلایه مند بودند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان مازندران گفت: معیار و شاخص هایی برای ورود به انتخابات شوراهای شهر و روستا باید در نظر گرفته شود نباید به کسانی که شرایط حداقلی دارند اجازه ورود به این حوزه را داد چرا که اثرات منفی آن پس از انتخابات مشاهده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش به استعفای اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در مازندران

واکنش به استعفای اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در مازندران