مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 19:502021-06-06سياسي

دوگانه سازان جنگ و صلح بدنبال ایجاد دوگانه عزت و معیشت اند


همان هایی که در انتخابات  سال 92 مردم را در مقابله دوگانه جنگ و مذاکره و صلح قرار دادند، بدنبال ایجاد دوگانه عزت و معیشت اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، سید محمد رضا طباطبایی در گردهمایی جوانان انقلابی شهرستان رودان با اشاره به نقش ماندگار حضرت  امام خمینی (ره) در شکل گیری نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی همواره بر سیاسی بودن مردم تاکید داشتند و قطعا باید برای هر فردی در ایران اسلامی سیاسی بودن مهم باشد.

وی افزود: فرد حزب الهی با تعامل و تفکر در جامعه هرگز نمی تواند غیر سیاسی باشد و در واقع اگر جامعه غیر سیاسی باشد، نمی تواند درست تصمیم بگیرید.

این پژوهشگر حوزه مسائل سیاسی تاکید کرد: وظیفه ما امروز در جامعه آنست که اجتماع را سیاسی نگه داشته و در کنار آن تعاملات قدرت در صحنه سیاسی کشور برای همگان مهم باشد.

وی بیان داشت: باید جوانان انقلابی در ایران اسلامی سیاسی باشند و بمانند تا فریب فریبکاران را نخورده و پای آرمان های انقلاب با حضور گسترده سیاسی خود بایستند.

طباطبایی تاکید کرد: امروز برخی ها بدنبال های دوگانه سازی در جامعه اند و متاسفانه مردم را به سوی انتخاب های اشتباه سوق می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوگانه سازان جنگ و صلح بدنبال ایجاد دوگانه عزت و معیشت اند

دوگانه سازان جنگ و صلح بدنبال ایجاد دوگانه عزت و معیشت اند