مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 01:552021-06-06سياسي

مقابله با «روانشناس نماها» در فضای مجازی/تشکیل 4 هزار پرونده تخلف


رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت:متاسفانه در داخل و خارج افرادی در فضای مجازی خود را روانشناس و مشاور معرفی کرده و ارتباط برقرار می کنند و در نهایت نرخ آسیب های اجتماعی و روانی را افزایش می دهند.

- محمد حاتمی، رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که برای مدیریت مشاوره های روانشناسی در فضای مجازی چه اقدامی کرده اید؟ ،گفت:دغدغه اصلی ما از همان روز اول بحث فضای مجازی بود و بعد از کرونا نیز افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه در داخل و خارج افرادی خود را روانشناس و مشاوره معرفی کرده و حرف های زیبایی می زنند و ارتباط برقرار می کنند و در نهایت نرخ آسیب های اجتماعی و روانی را افزایش می دهند.

رییس انجمن روانشناسی و مشاوره افزود: این افراد توصیه های غیر کارشناسی داده اند؛ به طوری که گزارشات زیادی در این خصوص داریم که اینها باعث اختلافات خانواده ها شده اند.

حاتمی بیان داشت: برنامه ما این است که تا آنجایی که در توان ماست مقابله کنیم و الان بیش از سه، چهار هزار صفحه و سایت بوده که برای آنها پرونده تشکیل داده یا تذکر داده ایم.

وی درباره اینکه مردم چگونه می توانند افراد متخصص از غیر متخصص روانشناسی را تشخیص دهند؟ ، ابراز داشت:ما نام افرادی که پرونده و پروانه نظام ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با «روانشناس نماها» در فضای مجازی/تشکیل 4 هزار پرونده تخلف

مقابله با «روانشناس نماها» در فضای مجازی/تشکیل 4 هزار پرونده تخلف