مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 03:052021-06-06اقتصادي

برداشته شدن قوانین دست و پاگیر/منتخب مردم به شعار سال عمل کند


نایب رییس اتاق بازرگانی گرگان گفت: برداشتن قوانین دست و پا گیر که مانع تولید بوده از مهم ترین خواسته های فعالان اقتصادی است.

- امیر یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از مهم ترین خواسته های فعالان اقتصادی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری این است که شرایطی فراهم شده تا مشکل مبادلات بین المللی و بانکی برطرف شود.

نایب رییس اتاق بازرگانی گرگان افزود: یکی از مشکلات اساسی تولید، تامین قطعات در خطوط تولیدی بوده که این قطعات وارداتی است و باید به روز باشد.

وی بیان کرد: تحریم ها سبب شده تا نتوانیم قطعات مورد نیاز را از شرکت های سازنده یا فروشنده وارد کنیم و این مساله سبب شده بسیاری از خطوط با کمترین ظرفیت فعالیت کنند.

این فعال اقتصادی گلستان اضافه کرد: به عنوان مثال تیغه های کاتر دستگاه ها وارداتی وارداتی بوده و به دلیل برخی تحریم ها با 50 درصد ظرفیت مشغول به فعالیت است.

یوسفی بیان کرد: مساله بعدی این است که دولت به آنچه وعده می دهد در خصوص تولید و رفع موانع آن عمل کند و صحبت ها در حد شعار باقی نماند.

تثبیت قیمت ارز وی ادامه داد: شرایط بسیاری از معاملات اقتصادی در اثر نوسانات ارز ناامن می شود و باید به سمتی برویم که قیمت ارز تثبیت شده و تولیدکننده در این خصوص مشکلی نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشته شدن قوانین دست و پاگیر/منتخب مردم به شعار سال عمل کند

برداشته شدن قوانین دست و پاگیر/منتخب مردم به شعار سال عمل کند