مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-07بين الملل

جنبش فلسطینی: رام الله به جای مذاکرات بی فایده، به دنبال مبارزه میدانی باشد


جنبش «جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین» تأکید کرد که تشکیلات خودگردان باید با کنار گذاشتن تعهدات توافق اسلو و اجرای فوری تصمیمات شورای ملی فلسطین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش الجبهه الدیمقراطیه لتحریر فلسطین (جبهه دموکراتیک برای آزادسازی فلسطین) از عملکرد تشکیلات خودگردان در جریان جنگ اخیر موسوم به نبرد شمشیر قدس انتقاد کرد.

این جنبش با انتشار بیانیه ای خواستار گفت وگوی ملی فوری برای بازسازی نظام سیاسی فلسطین شد؛ نظامی که به مرحله ای رسیده که از کمک به مسئله فلسطین، عاجز شده است .

خبرگزاری صفا  فلسطین، ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک در صدد است طرح ملی را آماده کند که دیدگاه این جنبش برای مرحله آینده را تبیین کند.

این جنبش با بیان اینکه طرح مذکور طی روزهای آینده علنی خواهد شد، خاطر نشان کرد، تشکیلات خودگردان یک بار دیگر در مسئولیت های خود در انجام اقدامات ضروری کوتاهی کرد.

جبهه دموکراتیک بر این باور است که کوتاهی رام الله در زمینه فراهم کردن پوشش سیاسی برای خیزش مردمی، کمک به انتفاضه فراگیر، پاسخ به تجاوز وحشیانه به نوار غزه است.

این جنبش خاطر نشان کرد، تشکیلات خودگردان باید با کنار گذاشتن تعهدات ظالمانه موجود در توافق اسلو و اجرای فوری تصمیمات شورای ملی فلسطین، به صهیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش فلسطینی: رام الله به جای مذاکرات بی فایده، به دنبال مبارزه میدانی باشد

جنبش فلسطینی: رام الله به جای مذاکرات بی فایده، به دنبال مبارزه میدانی باشد