مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-07فرهنگي

«تصویری دیگرگونه» از عباس کیارستمی (+عکس)


 «هدف ما به نمایش گذاشتن تصویری دیگرگونه از او، نه صرفا به عنوان فیلمساز بلکه به مثابه نمونه ای منحصر به فرد از هنرمند مطلق که نگاه کنجکاوش را در جستجوهای شاعرانه اش در شاخه های مختلف هنر، - معصومه لاهیجی :  هدف ما به نمایش گذاشتن تصویری دیگرگونه از او، نه صرفا به عنوان فیلمساز بلکه به مثابه نمونه ای منحصر به فرد از هنرمند مطلق که نگاه کنجکاوش را در جستجوهای شاعرانه اش در شاخه های مختلف هنر، همیشه حفظ کرده است.

هدف ما به نمایش گذاشتن تصویری ست، دیگرگونه از عباس کیارستمی نه صرفا به عنوان فیلمساز بلکه به مثابه نمونه ای منحصر به فرد از هنرمند مطلق که نگاه کنجکاوش را در جستجوهای شاعرانه اش در شاخه های مختلف هنر همیشه حفظ کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این جملات بخشی از گفته های معصومه لاهیجی، یکی از بانیان برپایی نمایشگاه آثار عباس کیارستمی در مرکز ژرژ پمپیدو پاریس است؛ این مرکز با همکاری شرکت (MK2) و بنیاد کیارستمی، در کنار مرور فیلم های مرمت شده این سینماگر، نمایشگاهی از آثار کیارستمی با عنوان: دوست ما، کیارستمی، کجاست؟ برگزار کرده است.

نمایشگاه گردان این نمایشگاه، معصومه لاهیجی، سیلوی پرا (رییس بخش سینمای پومپ یدو) و فلوریان ابنر (رییس بخش عکس پومپیدو) هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تصویری دیگرگونه» از عباس کیارستمی (+عکس)

«تصویری دیگرگونه» از عباس کیارستمی (+عکس)