مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-07سياسي

فاز اول مرمت امامزاده حسین (ع) تا پایان تابستان به اتمام می رسد


مرمت امامزاده حسین(ع) در فاز اول تا پایان تابستان اتمام می یابد که بیشرین فعالیت ما درحوزه مرمت بوده و ساخت و ساز جدیدی در این بنا انجام نشده است.

- قزوین-مدیرکل میراث فرهنگی قزوین گفت: مرمت امامزاده حسین(ع) در فاز اول تا پایان تابستان اتمام می یابد که بیشرین فعالیت ما درحوزه مرمت بوده و ساخت و ساز جدیدی در این بنا انجام نشده است.

علیرضا خزائلی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به مرمت بنا امام زاده اسماعیل (ع) اظهار کرد: با گذشت زمان بنا امام زاده حسین (ع) دچار آسیب های ظاهری جدی و چه بسا خطرناک شده بود به همین علت فاز اول مرمت این بنا از بام امام زاده آغاز شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین اذعان کرد: فاز اول مرمت از بام بنای امام زاده با رعایت موارد مرمتی آغاز شد و در حال حاضر تقریباً به اتمام رسیده است.

وی افزود: اقدامات پی زنی، گمانه زنی و آزمایش های لازم برای مرمت و در خصوص رطوبت انباشته شده در سرداب انجام شده و کار مرمت در حال تکمیل است.

این مسئول ابراز کرد: پروژه مرمت در فاز اول یعنی مرمت بام و سرداب تا پایان تابستان اتمام پیدا می کند که البته فعالیت بیشتر ما در حوزه مرمت بوده و ساخت و ساز جدیدی در این بنا انجام نمی شود اما احتمال وسیع تر شدن سرداب وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول مرمت امامزاده حسین (ع) تا پایان تابستان به اتمام می رسد

فاز اول مرمت امامزاده حسین (ع) تا پایان تابستان به اتمام می رسد