مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-07اقتصادي

بازار سهام در انتظار بهبود


در معاملات بورسی دومین هفته از خردادماه 1400 بازار سرمایه بالاخره پس از کلی ریزش بهاره در نهایت با رشد شاخص کل بورس روبه رو شد و در شرایطی که همچنان دست خریداران در این بازار ضعیف بود توانست کورسویی از امید را در دل فعالان بازار سهام زنده نگاه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، رشد این نماگر در طول مدت یاد شده در شرایطی رقم خورد که در خلال این مدت جو خوش بینی موجود در میان نمادهای بزرگ رفته رفته به نمادهای کوچک بازار نیز تسری یافته و سبب شد تا این بخش از بازار سرمایه که مدت ها درگیر اشباع عرضه بود نیز از جانب تقاضا تا حدی تقویت شود.

با این وجود صرف افزایش تقاضا در بازار سرمایه به این معنا نبوده که این بازار در مسیر رونق قرار گرفته است.

بررسی آمار و ارقام به ثبت رسیده حکایت از آن دارد که بورس به رغم بهبود تقاضا در هفته اخیر همچنان راه طولانی برای قرار گرفتن در مسیر رشد دارد.

در حالی که طی هفته های گذشته خالص خرید حقیقی در بازار سرمایه به طور پیوسته منفی بوده است، مقایسه میانگین آن از ابتدای سال نشان می دهد که افت این رقم به حدود 70 میلیارد تومان، بهترین رکوردی است که در طول مدت یادشده به ثبت رسیده است.

ثبت رکورد 70 میلیارد تومانی نشان از آن دارد که برای نخستین بار در طول 22 هفته اخیر خروج پول از بازار سرمایه به محدوده دو رقمی بسنده کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار سهام در انتظار بهبود

بازار سهام در انتظار بهبود