مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-07سياسي

پنجمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار تیرماه برگزار می شود


مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر موفق و برتر پنجمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار در اوایل تیرماه، - ، دکتر محمد تاج فرد، با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و شهدای قیام خونین 15 خرداد، درباره جزییات برگزاری جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار، گفت: پنجمین دوره جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار ویژه تمام دانشجویانی است که در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: این جشنواره باحضور 5 سازمان وزارت بهداشت، وزارت علوم، وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و حوزه های علمیه، با محوریت و مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران، هرساله برگزار می شود.

وی افزود: امسال نیز مانند سال گذشته، به دلیل شرایط کرونایی کشور، جشنواره به صورت مجازی برگزار می شود و از برگزیدگان نهایی طی مراسمی در اوایل تیرماه، تجلیل خواهد شد.

تاج فرد خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، افزایش انگیزه و ایجاد رقابت سالم و سازنده در جامعه هدف طرح شاهد و معرفی و تجلیل از چهره های موفق و برتر علمی دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار تیرماه برگزار می شود

پنجمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار تیرماه برگزار می شود