مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-07ورزشي

اتهام پنهانکاری 300 هزاردلاری به فدراسیون فوتبال برای حق پخش بازی عراق!


تیم ملی ایران در سه مسابقه مقابل عراق، بحرین و هنگ کنگ در دور برگشت مقدماتی جام جهانی میزبان محسوب می شود و اگر پاندمی کرونا وجود نداشت این بازی ها باید در خاک ایران برگزار می شد و به همین دلیل حق پخش این سه بازی باید به فدراسیون کشورمان برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، احسان اصولی در گفتگویی که با سایت فدراسیون فوتبال انجام داد مدعی شد فدراسیون از طریق نامه نگاری با AFC، فدراسیون فوتبال بحرین و شرکتی که فرکانس بازی های گروه c را در اختیار فدراسیون های شان قرار می دهد، 68 هزار دلار دریافت کرده است.

از حرف های احسان اصولی چنین به نظر می آید که این پول را صدا و سیما به فدراسیون پرداخت نکرده و بلکه فدراسیون با کمک صدا و سیما این پول را از شرکتی که فرکانس بازی ها را در اختیار داشته، گرفته است.

حالا یکی از رسانه های ورزشی که طی یک هفته اخیر پیگیر مسایل مالی بازی های مقدماتی جام جهانی شده است، از درآمد عجیبی حرذف می زند که فدراسیون فوتبال به افکارعمومی اعلام نکرده است! طرفداری نوشته که از عراق خبر رسیده 5 شبکه عراقی به نام های شرقیه، الریاضیه، سومریه، یو تی وی و شباب اسپورت از طریق شرکتی عراقی به نام PRO که مدیر آن با رییس فدراسیون فوتبال عراق نسبت فامیلی دارد، حق پخش بازی ایران - عراق را به قیمت 300 هزار دلار خریداری کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام پنهانکاری 300 هزاردلاری به فدراسیون فوتبال برای حق پخش بازی عراق!

اتهام پنهانکاری 300 هزاردلاری به فدراسیون فوتبال برای حق پخش بازی عراق!