مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 06:202021-06-07ورزشي

نخستین گردهمایی مسئولان کیوکوشین ناکامورا در استان البرز برگزار شد


اولین گردهمایی مسئولان و تشکیل کمیته های ورزش رزمی کیوکوشین سبک ناکامورا استان البرز روز جمعه چهاردهم خردادماه در شهر کرج برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی به نقل از سایت آزادی ؛ در این گردهمایی که برای نخستین بار در استان البرز برگزار می گردید مسئولان کمیته های مختلف تعیین و احکام آنان به همراه شرح وظایف مربوطه اعطا گردید.

در ابتدای این جلسه شیهان محمد مستوفی نماینده سبک کیوکوشین ناکامورا در استان البرز ضمن بیان اهداف تشکیل جلسه و گردهمآیی اظهار داشتند: حضور این سبک برای نخستین بار در استان البرز فرصت مغتنمی برای ورزش دوستان و اهالی ورزش این استان بوده و از سوی دیگر با توجه به ظرفیت های بسیار زیادی که در استان البرز وجود دارد قطعا حضور این سبک در این استان موجب توسعه این ورزش محبوب و مهم رزمی در میان اهالی ورزش استان خواهد شد.

همچنین در ادامه این جلسه آقای محمودی از اعضای هیئت رییسه سبک کیوکوشین ناکامورای استان البرز ضمن تسلیت ایام رحلت جانگداز بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی بر ضرورت یادآوری دستاورد های شهدا و خانواده های آنان از زمان مبارزات قبل از انقلاب تا پایان جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم تاکید داشتند گفتند شهدا و خانواده آنان بایست همیشه مورد احترام آحاد جامعه مخصوصا جامعه ورزش کشور باشند چرا که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین گردهمایی مسئولان کیوکوشین ناکامورا در استان البرز برگزار شد

نخستین گردهمایی مسئولان کیوکوشین ناکامورا در استان البرز برگزار شد