مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 07:302021-06-07اقتصادي

استفاده از ظرفیت های خالی واحدهای تولیدی با طرح تولید بدون کارخانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صمت، سعید زرندی یکی از سیاست های جدی وزارت صمت در سال 99 و 1400 را موضوع استفاده از ظرفیت خالی واحدهای تولیدی اعلام کرد و گفت: - معاون وزیر صمت گفت: اجرای طرح تولید بدون کارخانه با حداقل سرمایه گذاری ثابت و کمترین زمان مورد نیاز برای ورود بازار، پاسخگوی بخشی از نیازهای بخش تولید و صادارت خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صمت، سعید زرندی یکی از سیاست های جدی وزارت صمت در سال 99 و 1400 را موضوع استفاده از ظرفیت خالی واحدهای تولیدی اعلام کرد و گفت: وزارت صمت به جای تمرکز بر روی سرمایه گذاری اولیه، صنایع دارای پتانسیل و صنایعی که در سال های گذشته ظرفیت سازی های خوبی در آنها شده را محور کار قرار داده است.

معاون طرح و برنامه وزارت صمت یکی از دلایل بهبود وضعیت تولید در سال گذشته را استفاده از ظرفیت های خالی تولید دانست و تصریح کرد: در این خصوص دلایل زیادی نقش داشته اما از مهم ترین آن ها استفاده از ظرفیت های خالی واحدهای تولیدی و پیگیری احیای واحدهای راکد و تکمیل طرح های نیمه تمام بوده است.

استفاده از ظرفیت های خالی واحدهای تولیدی با طرح تولید بدون کارخانه زرندی با اشاره به اینکه تولید قراردادی یا همان تولید بدون کارخانه، یک تجربه موفق جهانی است، اظه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت های خالی واحدهای تولیدی با طرح تولید بدون کارخانه

استفاده از ظرفیت های خالی واحدهای تولیدی با طرح تولید بدون کارخانه