مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-07ورزشي

بی توجهی بزرگ فدراسیون بسکتبال به زنان/ المپیک شوخی نبود


فدراسیون و مسئولان آن عامل اصلی شکست های تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک هستند اما باید دید که آیا هفت شکست پیاپی باعث برنامه ریزی صحیح در بخش زنان خواهد شد یا همچنان باید شاهد اقدامات کوتاه مدت و بی تاثیر در این زمینه و در نهایت شکست های سنگین مقابل تیم های دیگر باشیم.

- فدراسیون بسکتبال با بی توجهی به زنان باعث اعزام تیمی ناآماده به مسابقات انتخابی المپیک شد که جز شکست چیزی را به همراه نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران خرداد ماه در دو مسابقه انتخابی المپیک به میزبانی اتریش و سپس مجارستان شرکت کرد و با 7 شکست پیاپی از دور رقابت ها حذف شد تا بیش از پیش به این نتیجه برسیم که در وضعیت کنونی، رسیدن به المپیک رویایی دور از دسترس است و هیچ گاه با نوع مدیریت و برنامه ریزی موجود فدراسیون ایران محقق نمی شود.

ملی پوشان ایران در مسابقات انتخابی اتریش چهار دیدار مقابل تیم های ژاپن، تایلند، اوکراین و استرالیا انجام دادند که حاصل کار آنها به ترتیب شکست 12 بر 4، 21 بر 20، 17 بر 7 و 22 بر 2 بود.

در مجارستان هم به مصاف چین تایپه، ایتالیا و هلند رفتند که به ترتیب با نتایج 16 بر 10، 21 بر 5 و 20 بر 10 شکست خوردند؛ نتایجی ضعیف که از ابتدا هم قابل پیش بینی بود و می شد حدس زد در میدانی که تیم ها با قدرت برای کسب سهمیه حضور پیدا می کنند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی بزرگ فدراسیون بسکتبال به زنان/ المپیک شوخی نبود

بی توجهی بزرگ فدراسیون بسکتبال به زنان/ المپیک شوخی نبود