مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-07سياسي

رسانه ملی به شهرستان های استان تهران بی توجه است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: با وجود آن که شهرستان های استان تهران از جمعیت 5 میلیون نفری برخوردار بوده و فعالیت های بسیاری دارند ولی صدا و سیما به آنها توجهی نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید رییس حوزه های علمیه کشور و عضو شورای نگهبان از ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین، اظهار کرد: شهرستانهای استان تهران ، بازوی توانمند تهران در برگزاری بسیاری از مراسم و مناسبت ها هستند.

وی گفت: هم اکنون در 40 نقطه از شهرستان های استان تهران نمازجمعه اقامه می شود، در تمام مناسبت ها راهپیمایی های باشکوه برپا می شود و تمام مناسبت های ملی و مذهبی با حضور حداکثری مردم اجرا می شود ولی صداوسیما به طور کامل آن ها را منعکس نمی کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان کرد: جمعیت 5 میلیون نفری شهرستان های استان، از داشتن یک شبکه مستقل محروم است و این امر مشکلات زیادی را برای این شهرستان ها به وجود می آورد.

حجت الاسلام محمودی یادآور شد: امروز بسیاری از مشکلات و معضلات شهرستان ورامین که به یک مطالبه جدی از سوی مردم تبدیل شده، با عزم و توان درست مدیریتی قابل حل خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ملی به شهرستان های استان تهران بی توجه است

رسانه ملی به شهرستان های استان تهران بی توجه است