مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-07اقتصادي

عدم نقدینگی مانع تحقق اعتبار تخصیصی برای مبارزه با سنبل آبی


مدیرکل محیط زیست گیلان با تأکید بر لزوم توجه به احیای تالاب های گیلان توسط سازمان محیط زیست گفت: با دستور رییس سازمان برنامه وبودجه کشور و موافقت معاون اول رییس جمهور 12 میلیارد تومان اعتبار به گیلان در راستای مبارزه با گیاه سنبل آبی در نظر گرفته شد ولی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ساسان کفایی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان در سالن اجتماعات این اداره کل با بیان اینکه حفظ محیط زیست یکی از ارکان مهم در اداره کشور است، اظهار کرد: در کشور ارقام مختلف گیاهان، حیوانات و منابع طبیعی وجود دارد که حفاظت از آنان یکی از نیاز های اصلی جامعه و کشور است.

وی با اشاره به اقدامات مؤثر محیط زیست در سال گذشته گفت: نجات پلنگ، ساخت دستگاه دروگر سنبل آبی، احیای دبیرخانه تالاب های گیلان ازجمله این اقدامات بوده است.

مدیرکل محیط زیست گیلان از آغاز جمع آوری کامل گیاه سنبل آبی در تالاب قوه قضاییه خواستگار جلوگیری از انجام این کار شد .

  کفایی با ابراز خرسندی از احیای دبیرخانه تالاب های استان گیلان افزود: تالاب انزلی یکی از باارزش ترین تالاب ها در اکوسیستم گیلان بوده و نقش مهمی در زندگی و معیشت شهرهای اطراف و همچنین روستاها دارد، لذا به این منظور دو هزار و 558 میلیارد تومان در راستای احیای تالاب انزلی به این استان تعلق گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم نقدینگی مانع تحقق اعتبار تخصیصی برای مبارزه با سنبل آبی

عدم نقدینگی مانع تحقق اعتبار تخصیصی برای مبارزه با سنبل آبی