مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 08:002021-06-07فناوري

اسنپ دکتر یک ساله شد


اسنپ ‎دکتر که به تازگی تولد یک سالگی خود را جشن گرفت، تلاش می کند در شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا دسترسی به خدمات پزشکی از راه دور اهمیت زیادی پیدا کرده، - اسنپ ‎دکتر که به تازگی تولد یک سالگی خود را جشن گرفت، تلاش می کند در شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا دسترسی به خدمات پزشکی از راه دور اهمیت زیادی پیدا کرده، تسهیل گر ارائه خدمات و سرویس های متنوع پزشکی باشد.

خدمات این سامانه در قالب سرویس پزشک و مشاور در سوپر اپلیکیشن اسنپ نیز ارائه می شود تا به این ترتیب کاربران زیادی به آسانی به خدمات پزشکی آنلاین دسترسی داشته باشند.

در ادامه مسیر یکساله اسنپ دکتر و دستاوردهایش را با هم مرور می کنیم: خدمات مشاوره اسنپ‎ دکتر اسنپ‎ دکتر در این یک سال تلاش کرده تا خدمات خود را در همه حوزه های مرتبط با سلامت گسترش بدهد و با پزشکان بیشتری برای ارائه خدمات همکاری کند.

در حال حاضر بیش از 3هزار پزشک، روانشناس و مشاور در حال همکاری با اسنپ دکتر هستند و امکان مشاوره با پزشکان عمومی و متخصص و مشاوره تلفنی با روانشناسان و مشاوران را برای کاربران فراهم کرده اند.

اسنپ دکتر و خدمت رسانی در دوران کرونا یکی از اصلی ‎ترین توصیه های پزشکان در دوران کرونا، ماندن در خانه است، خصوصا برای کسانی که مبتلا و یا مشکوک به این ویروس هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسنپ دکتر یک ساله شد

اسنپ دکتر یک ساله شد