مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 08:502021-06-07اجتماعي

فعالیت 110 مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت 110 مرکز نیکوکاری در چهار سطح محله محور، مسجدمحور، صنفی و مراکز تخصصی در استان، گفت: -  جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به فعالیت 110 مرکز نیکوکاری در چهار سطح محله محور، مسجدمحور، صنفی و مراکز تخصصی در استان، گفت: از این تعداد 12 مرکز از ابتدای امسال تاکنون راه اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مراکز نیکوکاری در راستای تسریع در روند خدمت رسانی به خانواده های نیازمند توسط نیروهای مردمی راه اندازی شده است، افزود: در این مراکز کمک های نقدی و غیرنقدی توسط نیروهای مردمی جمع آوری می شود و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست نیازمندان تحت حمایت و غیرتحت حمایت می رسد.

وی با اشاره به اینکه انجام خدمات رایگان برای نیازمندان از دیگر فعالیت های مراکز نیکوکاری است، اضافه کرد: دارندگان تخصص های گوناگون از جمله تدریس، تعمیرات لوازم خانگی و ساختمان، درمان و انجام امور مربوط به تأسیسات ساختمان می توانند در راستای انجام امور خیریه و کمک به نیازمندان به این مراکز مراجعه کنند.

  محمدی با اشاره به فعالیت 6 مرکز نیکوکاری تخصصی کاریابی در استان، عنوان کرد: مراکز تخصصی کاریابی با رویکرد کارآفرینی و ایجاد زمینه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 110 مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری

فعالیت 110 مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری