مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-07اجتماعي

ممنوعیت اعزام به عتبات ادامه دارد؛ فقط برای سازمان حج و زیارت!


در حالی که سفر به عتبات از سوی ستاد کرونا ممنوع است، کاروان های غیرمجاز همچنان بدون توجه به ممنوعیت سفر به عتبات و لزوم رعایت نکات بهداشتی در این سفر، - مرزهای زمینی به روی زائران و مسافران عراق بسته است حتی پس از ورود به ایران نیز در صورت بیماری کرونا کسی در مبادی ورودی از آنها آزمایش کرونا نمی گیرد.

البته بیش تر کاروان ها با توجه به ممنوعیت تردد در مرزهای زمینی از طریق هوایی عازم عتبات می شوند؛ چرا که حسین قاسمی، مدیر کل امور مرزی وزارت کشور می گوید: همچنان مرزهای زمینی برای تردد زائر و مسافر به عراق مسدود است و در صورت بروز تخلف با متخلفان برخورد می شود.

کاهش تردد غیرمجاز از مرز مهران در روزهای اخیر البته برخی از افراد در مرز مهران با داشتن ویزای عراق به این کشور سفر می کنند و کسی هم جلوی آنها را نمی گیرد که به گفته مرزنشینان، تعداد افرادی که از طریق مرز زمینی به ویژه مرز مهران عازم عراق می شوند، در روزهای اخیر به شدت کاهش یافته است و محدودیت ها در مرز مهران افزایش یافته است.

ممنوعیت اعزام به عتبات ادامه دارد، این بار فقط برای سازمان حج و زیارت! با این وجود، کاروان های غیرمجاز که به مصوبه ستاد کرونا مبنی بر ممنوعیت سفر به عتبات بی توجه هستند و به نوعی ستاد کرونا را با اعزام غیرمجاز به عراق دور می زنند، همچنان به راحتی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت اعزام به عتبات ادامه دارد؛ فقط برای سازمان حج و زیارت!

ممنوعیت اعزام به عتبات ادامه دارد؛ فقط برای سازمان حج و زیارت!