مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-07سياسي

آمادگی اتحادیه مؤسسات قرآنی برای برگزاری و اجرای نمایشگاه مجازی قرآن


مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت از آمادگی این اتحادیه برای برگزاری نمایشگاه مجازی قرآن در سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس با شیوع داشتند و اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت برای هدایت مؤسسات به سمت فضای مجازی برنامه های مختلف تشویقی در نظر گرفته است.

برگزاری نمایشگاه مجازی قرآن اتفاق مبارکی است که باید در دوران پسا کرونا ادامه یابد محمد انجم شعاع مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت در گفت وگو با فارس درباره نمایشگاه مجازی قرآن کریم گفت: امسال اولین تجربه برگزاری نمایشگاه مجازی بود، اگر چه نمایشگاه در سنوات گذشته در مصلی که مکانی معنوی است برگزار می شد که دارای مضامین قرآنی بود، فضایی که معنویت را به مخاطب منتقل می کرد.

اما با این حال برگزاری نمایشگاه مجازی تجربه خوبی بود و می توانیم این کار را که محل عرضه و نمایش تولیدات قرآنی است را ادامه دهیم اگر چه نمایشگاه در گستره ملی و بین المللی کاری است که می تواند قابل واگذاری به نهاد های مردمی باشد و این شروع واگذاری را به فایل نیک می گیریم که می تواند در دوران پسا کرونا ادامه داشته باشد.

فضای مجازی محدودیت های مکانی را بر می دارد وی با بیان اینکه فعالیت در فضای مجازی محدودیت های مکانی را رفع می کند گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اتحادیه مؤسسات قرآنی برای برگزاری و اجرای نمایشگاه مجازی قرآن

آمادگی اتحادیه مؤسسات قرآنی برای برگزاری و اجرای نمایشگاه مجازی قرآن