مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-07فرهنگي

ضایعه درگذشت یک مدیر هنری که خالق حمایت ها و فرصت ها بود


تعدادی از مجموعه های فرهنگی هنری کشورمان در حوزه های مختلف با انتشار پیام های جداگانه درگذشت علی مرادخانی از مدیران باسابقه هنری کشورمان را تسلیت گفتند.

- برای این عزیزان با همکاری موزه موسیقی بود که متاسفانه وجود نازنینشان مبتلا به این بلای خانمانسوز شد.

با تاسف و تاثر فراوان فقدان این چهره فداکار و خادم هنر را در دورانی که ارج و قرب هنر و هنرمند به فراموشی سپرده شده از طرف خود و شورای عالی خانه موسیقی به خانواده گرامی این انسان شریف و به همه هنرمندان و هنردوستان تسلیت می گویم.

هنر ایران، مدیری شیفته خدمت را از دست داد مدیرعامل بنیاد رودکی طی پیامی درگذشت زنده یاد علی مرادخانی، معاون اسبق امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر موزه موسیقی را تسلیت گفت.

در پیام مهدی افضلی آمده است: إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ فراغ دوستی مهربان و مدیری مدبر دشوار و جانگداز است.

هنر ایران، مدیری شیفته خدمت را از دست داد؛ زنده یاد علی مرادخانی مونس و پناه و همراه اهالی هنر بود و کارنامه او در راه اعتلای فرهنگ و هنر این مرز و بوم، ممتاز و درخشان.

به نمایندگی از بنیاد فرهنگی هنری رودکی، این غم بزرگ را به خانواده گرامی آن مرحوم، هنرمندان و هنردوستان تسلیت گفته و آرزومندم خداوند متعال توان و توشه ای درخور برای به ثمر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضایعه درگذشت یک مدیر هنری که خالق حمایت ها و فرصت ها بود

ضایعه درگذشت یک مدیر هنری که خالق حمایت ها و فرصت ها بود