مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-07دانش

ساماندهی آموزش عالی با هدف کیفی سازی و ماموریت گرایی دانشگاه ها انجام می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، نشست روسای دانشگاه های مجری طرح ساماندهی آموزش عالی صبح امروز دوشنبه 17 خرداد ماه 1400 با هدف هم اندیشی و تبادل تجارب دانشگاه هایی که الحاق واحد های کوچک تر داشته اند، - وزیر علوم گفت: در طرح ساماندهی آموزش عالی موسسات آموزشی موجود حفظ می شوند، اما با هدف کیفی سازی و ماموریت گرایی، به لحاظ مدیریتی و حمایتی به مجموعه بزرگ تر ملحق می شوند تا تحت یک مدیریت مرکزی برنامه ریزی و هدایت شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، نشست روسای دانشگاه های مجری طرح ساماندهی آموزش عالی صبح امروز دوشنبه 17 خرداد ماه 1400 با هدف هم اندیشی و تبادل تجارب دانشگاه هایی که الحاق واحد های کوچک تر داشته اند، با حضور منصور غلامی وزیر علوم و برخی معاونان ذی ربط به صورت برخط برگزار شد.

وزیر علوم در این نشست با اشاره به تلاش های فراوانی که دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری طی سال ها داشته اند، گفت: امیدوارم مجموعه این فعالیت ها و تلاش ها مبنای رشد و توسعه کیفی در حوزه علم و فناوری باشد.

منصور غلامی با اشاره به اینکه طرح ساماندهی آموزش عالی مصوبه شماره 776 شورای عالی انقلاب فرهنگی است، گفت: هدف از اجرای این مصوبه کیفی سازی آموزش و ارتقا کیفیت خدمات دانشگاه هاست که تقریباً همه بخش های آن اجرا شده و یا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی آموزش عالی با هدف کیفی سازی و ماموریت گرایی دانشگاه ها انجام می شود

ساماندهی آموزش عالی با هدف کیفی سازی و ماموریت گرایی دانشگاه ها انجام می شود