مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-07سياسي

سومین فصلنامه «نگاه آفتاب» منتشر شد


سومین فصلنامه «نگاه آفتاب» با گفتگویی با توفیق سبحانی درباره دیدارش با عبدالباقی گورپینارلی، منتشر شد و روی پیشخوان آمد.

- به نقل از روابط عمومی مجله نگاه آفتاب، سومین شماره فصلنامه نگاه آفتاب ویژه بهار 1400 به تازگی منتشر شده و روی پیشخوان آمده است.

گفتگو با توفیق سبحانی مترجم، مصصح و مولاناپژوه درباره تأثیر ملاقاتش با عبدالباقی گولپینارلی، مطلب محوری این شماره از مجله مذکور است.

در بخش حکمت این مجله، موضوع تنهایی به عنوان دغدغه ای بشری در ارتباط با آموزه های مولانا از منظر محمد سعید حنایی کاشانی، محمود مقدسی، سودابه کریمی، محی الدین قنبری، همایون همتی، مهراب صادق نیا، صبا فدوی و حسن عشایری مورد بررسی قرار گرفته است.

بخش بعدی کارنامه است که به بررسی فعالیت های عبدالحسین زرین کوب اختصاص دارد.

در این بخش، شرح ملاقات شمس و مولانا در گفتاری از استاد زرین کوب که در سال 1375 در دانشگاه کالیفرنیای آمریکا ایراد شده است، برای اولین بار منتشر شده است.

همچنین در این بخش مهدی محقق، سیروس شمیسا، فتح الله مجتبایی، مریم مشرف، روزبه زرین کوب، عنایت الله مجیدی، ابراهیم موسی پور بشلی، علی بهرامیان، سید صادق سجادی و کامیار عابدی درخصوص خدمات و کارنامه زرین کوب و تأثیر وی بر مولوی پژوهی به طرح دیدگاه های خود پرداخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین فصلنامه «نگاه آفتاب» منتشر شد

سومین فصلنامه «نگاه آفتاب» منتشر شد