مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-07سياسي

اگر آقای همتی درست عمل می کرد وضعیت اقتصاد و بازار اینگونه نبود


دبیرکل کانون دانشگاهیان با اشاره به شعارهای کاندیداهای اصلاح طلب گفت: اگر آقای همتی اقتصاددانی بود که درست عمل می کرد امروز نقدینگی تا این حد افزایش پیدا نمی کرد و ارزش پول ملی اینقدر کم نمی شد و دلار و سکه چند برابر نمی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارگروه سیاسی خبرگزاری فارس ،  سید محمد حسینی دبیرکل کانون خود نیز تاکید داشتند که همگان باید انتخابات را جدی بگیرند.

وزیر اسبق ارشاد اظهار داشت: استاد دانشگاه نمی تواند بگوید که من متخصص و نخبه هستم اما نسبت به مسائل اجتماعی و مسائل مهم کشور بی تفاوت باشد.

حسینی خطاب به اساتید دانشگاه یادآور شد: ما باید امام را به دانشجویان معرفی کنیم، برخی تلاش می کنند چهره ای ساختگی و دروغین از از امام نشان دهند و چون دانشجویان در دوران انقلاب و زمان امام رحمه الله حضور نداشتند ممکن است این حرفها را باور کنند، لذی ما باید واقعیت ها را بیان کنیم.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه جامعه و دولتی می تواند با اقتدار باشد که در آن شایسته سالاری اصل باشد، گفت: ما نیروی نخبه، تحصیل کرده و جوان دانشگاهی کم نداریم اما متاسفانه به دلیل اینکه در برخی از دولت ها به اینها توجه نشده به مشکلات خوردیم.

وی افزود: دولت آینده باید پرتلاش، جهادی و جوان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر آقای همتی درست عمل می کرد وضعیت اقتصاد و بازار اینگونه نبود

اگر آقای همتی درست عمل می کرد وضعیت اقتصاد و بازار اینگونه نبود