مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-07سياسي

ماجرای نیمروز بهارستان و تلاش ناکام داعش در مجلس/ امنیت اتفاقی نیست


ماجرایی که در 12 رمضان چهار سال قبل و در یک نیمروز فراموش نشدنی در ساختمان بهارستان رقم خورد، حقایق بسیاری را دوباره پیش چشم مردم و جهانیان قرار داد.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حامد حسین عسکری – عقربه های ساعت به حدود 10:30 دقیقه ظهر چهارشنبه 17 خرداد 1396 نزدیک شده بود که خبرنگاران پارلمانی حاضر در صحن مجلس شورای اسلامی، جسته و گریخته از وقوع یک حادثه تیراندازی در مقابل درب شماره 2 مجلس مطلع شدند.

شاید هیچکدام از خبرنگاران تصور نمی کردند که این حادثه، یک حمله تروریستی باشد و 16 شهید و حدود 40 مجروح برجای بگذارد، اما واقعیت این بود که دست پرورده های گروهک صهیونیستی آمریکایی داعش ، نوچه هایشان را به قلب تهران فرستاده بودند تا با انجام عملیات تروریستی در میانه جلسه علنی مجلس، پیام ناامنی را از تهران به دنیا مخابره کنند، غافل از آنکه ایران مانند کشورهای منطقه نیست که با دلارهای نفتی سعودی و اسلحه های آمریکایی و اروپایی، با تزویر تکبیر بگویند و وحشت بیافرینند.

اندکی از ساعت 10:15 دقیقه صبح روز چهارشنبه 17 خرداد 1396 گذشته بود و در حالی که جلسه علنی مجلس با دستور کار بررسی طرح الغاء برخی قوانین و مقررات در جریان بود، سه فرد مسلح و با لباس شخصی، از درب شماره 2 مجلس که ویژه مراجعات مردمی به دفاتر نمایندگان است، وارد شدند و از همان ابتدا،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای نیمروز بهارستان و تلاش ناکام داعش در مجلس/ امنیت اتفاقی نیست

ماجرای نیمروز بهارستان و تلاش ناکام داعش در مجلس/ امنیت اتفاقی نیست