مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 11:202021-06-07سياسي

حل مشکلات اقتصادی با پشت کردن به انتخابات عملی نخواهد شد


عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی با قهر کردن و پشت کردن عملی نخواهد شد،گفت: باید بایستیم و از حق خودمان دفاع کنیم.

- ، مهدی چمران عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در نشست مشترک کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با کمیته های استانی این شورا،گفت: همانطور که می دانید شورای ائتلاف در دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری با اسم جمنا آغاز به کار کرد و در آن دوره با هم افزایی همه نیروهای انقلاب 16 میلیون رای اقلیت توسط رییسی کسب شد.

وی افزود: پس از آن شورای ائتلاف با حضور دوستان و به دعوت آقای رییسی تشکیل شد، در جلسات اول از 5 نفر شروع کردیم و سپس به یک هم افزایی در جریان انقلاب رسیدیم و با یک سازوکار و برنامه ریزی در مجلس یازدهم موفقیت و پیروزی بزرگی به دست آمد و رهبری اولین بار فرمودند مجلس انقلابی.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در این دوره با تلاش ها و فعالیت هایی که صورت گرفت، در همه استان ها و شهرستان های کشور شورای ائتلاف تشکیل شد و اکنون در سراسر کشور مجامع استانی و شورای استانی داریم.

چمران افزود: در تهران بیش از 90 هزار ثبت نامی داریم که با رعایت موارد خاص و حساس که از تقلب در این راستا پیشگیری شود در پایان 62 هزار نفر موفق به ثبت نام شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات اقتصادی با پشت کردن به انتخابات عملی نخواهد شد

حل مشکلات اقتصادی با پشت کردن به انتخابات عملی نخواهد شد