مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 11:402021-06-07سياسي

انتخاب اصلح تحول در وضعیت اقتصادی کشور می آفریند/ضرورت حضور پرشور در انتخابات


مردم باید برای تحول وضع موجود پرشور در صحنه انتخابات حاضر شوند چراکه این توان را دارند که در مدت باقی مانده به تحقیق در ارتباط با فرد اصلح بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محمد حسینی در همایش بزرگ اقشار و گروه های حامی ایشان با اشاره به اینکه مردم باید مجاب شوند که به فرد اصلح رأی دهند، اظهار داشت: رسانه های بیگانه همه بسیج شدند تا مردم را از رأی دادن ناامید کنند و اگر حضور مردم کم باشد با توسل به این بهانه که رییس جمهوری با رأی حداقلی انتخاب شده، دم از رفراندوم بزنند تا مشروعیت نظام را زیر سوال ببرند.

وی گفت: ما باید تلاش کنیم جمع قابل توجه مردم را به حضور در انتخابات و رأی گیری دعوت نماییم و با پشتوانه قوی انتخابی درست انجام دهیم.

رییس کمیته دانشگاهیان ستاد کل انتخابات حجت الاسلام رییسی افزود: اگر کسی بر رأس قوه مجریه بیاید که باکفایت و باایمان و انقلابی باشد بسیار خوب است چراکه هنوز هستند کسانی که روحیه دوران جنگ را دارند به ویژه اصفهانی ها که پیشگام در این عرصه ها بدون چشم داشت فعالیت می کردند.

حسینی بیان داشت: بیشترین ضربه ای که در این دولت به ما وارد شد این بود که افرادی که مشغول فعالیت حوزه خصوصی بودند وارد دولت شدند و اگر می خواستند تصمیمی بگیرند دچار تضاد منافع می شدند؛ امام خمینی (ره) فرمودند اگر در دولت و مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب اصلح تحول در وضعیت اقتصادی کشور می آفریند/ضرورت حضور پرشور در انتخابات

انتخاب اصلح تحول در وضعیت اقتصادی کشور می آفریند/ضرورت حضور پرشور در انتخابات