مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 12:352021-06-07اقتصادي

کاهش ظرفیت تولید لاستیک سازی خرم آباد به یک دهم ظرفیت اولیه


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس گفت: در ابتدای تصمیم برای ساخت کارخانه لاستیک سازی، توانِ در نظر گرفته شده برای آن 6 میلیون حلقه در سال بوده که متاسفانه بدلیل شرایط اقتصادی به تعویق افتاده و در نهایت تصمیمی که گرفته شده این است که فعلا با یک دهم آن .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، به نقل از خانه ملت، مهرداد ویسکرمی در خصوص بازدید از کارخانه لاستیک سازی خرم آباد گفت:در این بازدید مسائل و مشکلات زیرساختی کارخانه لاستیک سازی مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: نماینده شرکت لاستیک سازی نیز تقاضاهایی از جمله تسهیلاتی که بانک صنعت و معدن قرار بوده به این شرکت اعطا کند اما تعلل داشتند، مطرح کرد که قول داده شد در این زمینه همکاری لازم صورت گیرد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین مقرر شد در راستای دریافت تسهیلات برای این کارخانه، جلساتی با مدیرعامل بانک صنعت و معدن و مدیرعامل شرکت لاستیک سازی برگزار شود.

وی بیان کرد: در ابتدای تصمیم برای ساخت کارخانه لاستیک سازی، توانِ در نظر گرفته شده برای آن 6 میلیون حلقه در سال بوده که متاسفانه بدلیل شرایط اقتصادی به تعویق افتاده و در نهایت تصمیمی که گرفته شده این است که فعلا با یک دهم آن ظرفیت شروع به کار کنند و به مرور زمان رو به پیشرفت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ظرفیت تولید لاستیک سازی خرم آباد به یک دهم ظرفیت اولیه

کاهش ظرفیت تولید لاستیک سازی خرم آباد به یک دهم ظرفیت اولیه