مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 13:252021-06-07اقتصادي

معامله 3 هزار عدد کنتور برق به شیوه مناقصه در بورس کالا


امروز و در جریان معاملات مناقصه در بورس کالای ایران، 3 هزار کنتور برق مورد تقاضای یک شرکت توزیع برق استانی روی تابلوی معاملات رفت که از سوی یک شرکت تولیدکننده کنتور مورد پذیرش قرار گرفت.

- به نقل از بورس کالا، امروز دوشنبه 17 خرداد و در جریان معاملات مناقصه در بورس کالای ایران، 3 هزار عدد کنتور برق مورد تقاضای شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان روی تابلوی معاملات رفت که با ورود یک تولیدکننده کنتور برق به این معامله و قبول قیمت پایه مورد درخواست متقاضی یعنی 4 میلیون و 149 هزار ریال به ازای هر عدد کنتور، این معامله با موفقیت به ثبت رسید.

در معاملات امروز همچنین یک هزار و 100 تن سیمان، 825 تن میلگرد کلاف و 4 هزار تن شمش بلوم در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران داد و ستد شد.

این گزارش حاکی است، 5 هزار و 426 تن مواد پلیمری، 16 هزار و 519 تن مواد شیمیایی، 60 تن آرگون، 806 تن PDA TAR و 570 تن قیر نیز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی مورد معامله قرار گرفت.

تالار صادراتی بورس کالای ایران در این روز شاهد معامله 5 هزار و 450 تن قیر و عایق رطوبتی بود.

بر اساس این گزارش، معامله 3 هزار عدد کنتور برق که امروز به ثبت رسید، نخستین معامله به روش مناقصه در سال جاری بود که البته معاملات مناقصه از دوم اسفند ماه سال گذشته و با درخواست خرید 3 هزار عدد کنتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معامله 3 هزار عدد کنتور برق به شیوه مناقصه در بورس کالا

معامله 3 هزار عدد کنتور برق به شیوه مناقصه در بورس کالا