مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 13:352021-06-07اقتصادي

سازمان های زمین شناسی ایران و دانمارک با یکدیگر همکاری می کنند


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست سازمان های زمین شناسی ایران و دانمارک بر توسعه همکاری ها در بخش علوم زمین و اکتشافات معدنی تأکید کرد.

- به نقل از سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، نشست مجازی این سازمان با سازمان زمین شناسی دانمارک و گرینلند با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس این سازمان، معاون زمین شناسی، معاون اکتشاف و سفیر سفارت دانمارک در ایران، رییس سازمان زمین شناسی دانمارک و گرینلند، معاون این سازمان و دیگر مسئولان و کارشناسان برگزار شد.

در ابتدای این نشست رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی ایران ضمن خوشامدگویی به اعضای حاضر در جلسه و تشکر از زحمات سفیر دانمارک در تهران برای پایه ریزی این وبینار، گفت: امید است با شناسایی درست از توانمندی ها و نیازهای هر دو سازمان آینده همکاری های علمی با یکدیگر را برنامه ریزی کنیم.

علیرضا شهیدی خاطرنشان کرد: تولید نقشه های زمین شناسی کوچک، متوسط و بزرگ مقیاس زمین شناسی و اکتشافی، شناسایی و پایش مخاطرات زمین شناسی، اجرای پروژه های ملی و بین المللی، مسئولیت تولید نقشه های زمین شناسی خاورمیانه در لایه های مختلف (به عنوان مسئول CGMW) و برگزاری 39 گردهمایی تخصصی ملی و بین المللی علوم زمین در ایران از جمله فعالیت های این سازمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان های زمین شناسی ایران و دانمارک با یکدیگر همکاری می کنند

سازمان های زمین شناسی ایران و دانمارک با یکدیگر همکاری می کنند