مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 15:152021-06-07سياسي

لیالی: وضعیت موجود کشور حاصل ندانم کاری حوزه اجرایی کشور است


مسؤول ستاد مردمی ( ایران ما )آیت الله رییسی در کشور گفت: ضعف مدیریت حوزه اجرایی در کشور بسیار مشهود است و مدیریت اجرایی کشور منطبق بر خواسته های نظام و اسلام نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رحیم لیالی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره تبیین برنامه های ستاد مردمی ایران ما آیت الله رییسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: ضعف مدیریت حوزه اجرایی در کشور بسیار مشهود است و مدیریت اجرایی کشور منطبق بر خواسته های نظام و اسلام نیست.

وی با اعلام اینکه بخشی نگری و کم توجهی به اولویت های اساسی و جهت گیری های چندگانه و متعارض در سیاست های حوزه اجرایی کشور وجود دارد، گفت: مدیریت اجرایی فعلی کشور مردم را نسبت به نظام بدبین کرده است.

مسؤول ستاد مردمی ایران ما افزود: از ظرفیت های بالقوه ای که در کشور وجود دارد استفاده نشده و مدیریت اجرایی همه توان خویش را معطوف به خارج از کشور کرده است.

وی با اعلام اینکه جریان اصلاحات حامی دولت اعلام می کند که تنها 30 درصد مشکلات کشور ناشی از تحریم ها است، گفت: جریان انقلابی روی این 30 درصد هم حرف دارد و معتقد است که با نگاه به ظرفیت های موجود در کشور ما می توانیم به کشور ضدتحریم تبدیل شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیالی: وضعیت موجود کشور حاصل ندانم کاری حوزه اجرایی کشور است

لیالی: وضعیت موجود کشور حاصل ندانم کاری حوزه اجرایی کشور است