مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 15:302021-06-07دانش

استاندارد ملی در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت تدوین شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تجهیزات آزمایشگاهی یکی از بخش خهای مهم و غیرقابل انکار در توسعه پژوهش های کاربردی، محصولات دانش بنیان و خدمات فناورانه است و شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی با ایجاد زیست بومی برای فعالیت اثربخش و مطلوب توسط .

- معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با ایجاد زیرساخت شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، تجهیزات و خدمات مورد نیاز ارتقای کیفیت محصولات دانش بنیان را توسعه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تجهیزات آزمایشگاهی یکی از بخش خهای مهم و غیرقابل انکار در توسعه پژوهش های کاربردی، محصولات دانش بنیان و خدمات فناورانه است و شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی با ایجاد زیست بومی برای فعالیت اثربخش و مطلوب توسط آزمایشگاه های عضو مسیر تبدیل پژوهش به محصول را هموار کرده است.

اما آزمایشگاه ها نیازمند برخورداری از معیار های مطلوب و متناسب با نیاز فناورانه شرکت های دانش بنیان و خلاق، پژوهشگران و دانشگاهیان هستند تا با ارائه نتایج و تحلیل های دقیق و کارآمد، به خلق پدیده از ایده های نوآورانه کمک کنند.

استانداردسازی فعالیت های آزمایشگاهی، یکی از مهم ترین گام های شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی است و شبکه تلاش می کند تا از روش های گوناگون مانند حمایت از آزمایشگاه ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارد ملی در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت تدوین شد

استاندارد ملی در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت تدوین شد