مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 15:302021-06-07سياسي

147 نامزد انتخابات شورای شهر در خرمشهر تأیید صلاحیت شدند


طبق آخرین ابلاغیه هیئت نظارت بر انتخابات از میان داوطلبان ثبت نام کرده برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر، صلاحیت 147 نفر در شهرستان خرمشهر احراز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرماندار خرمشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها روز گذشته آخرین نتایج بررسی اعتراض ها و رسیدگی به صلاحیت داوطلبان وزارت کشور را اعلام و به طبع آن فرمانداری خرمشهر لیست نهایی را دریافت کرد که بنابراین اطلاعات از 180 داوطلبی که در مرحله اول موفق به ثبت نام شده بودند، 147 نفر تأیید صلاحیت شدند.

محمد حیدری افزود: بر اساس برنامه زمان بندی که وزارت کشور از بهمن ماه ابلاغ کرده است، امروز لیست تأیید صلاحیت شدگان از طریق جراید و فضای مجازی اعلام می شود و بعد از آن تبلیغات رسمی انتخابات در فضای مجازی و اجتماعی و فضای واقعی آغاز خواهد شد.

وی، زمان رسمی آغاز تبلیغات نامزدهای انتخاباتی را بیستم خردادماه سال جاری اعلام کرد و گفت: شروع تبلیغات انتخابات از ساعت 24 روز بیستم خرداد است که از آن تاریخ همه داوطلبان می توانند در بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و با انجام تبلیغات در چهارچوب ابلاغی که اطلاع داده می شود، تبلیغات محیطی خود را آغاز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

147 نامزد انتخابات شورای شهر در خرمشهر تأیید صلاحیت شدند

147 نامزد انتخابات شورای شهر در خرمشهر تأیید صلاحیت شدند