مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 15:402021-06-07سياسي

پیام تسلیت حزب الله لبنان به مناسبت درگذشت علی اکبر محتشمی پور


حز ب الله لبنان در پیامی درگذشت علی اکبر محتشمی پور را تسلیت گفت و به نقش ایشان در شکل گیری مقاومت لبنان و نیز حمایت همه جانبه از مقاومت فلسطین اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان در پیامی درگذشت علی اکبر محتشمی پور را تسلیت گفت و به نقش ایشان در شکل گیری مقاومت لبنان و نیز حمایت همه جانبه از مقاومت فلسطین اشاره کرد.

حزب الله لبنان در بیانیه خود تأکید کرده است که حجت الاسلام محتشمی پور عمر مبارکش را در مسیر جهاد، مبارزه و تلاش مستمر جهت خدمت به انقلاب و جمهوری اسلامی ایران و نیز ملت های منطقه سپری کرد.

حزب الله در این بیانیه افزود: حجت الاسلام محتشمی پور بعد از یورش رژیم صهیونیستی به مناطق گسترده ای از لبنان، در سال 1986 به همراه شهید سید عباس موسوی و دیگر برادران تلاش های بسیاری برای تاسیس مقاومت اسلامی در لبنان صورت دادند، و همچنین تلاش های فراوان ایشان در خدمت به قضیه فلسطین و یاری آن برای همگان آشکار است.

حزب الله در پایان، درگذشت این مجتهد نستوه را خدمت خانواده ایشان و همچین دوستداران و یاران آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان جل و علا برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی طلب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت حزب الله لبنان به مناسبت درگذشت علی اکبر محتشمی پور

پیام تسلیت حزب الله لبنان به مناسبت درگذشت علی اکبر محتشمی پور