مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 16:002021-06-07سياسي

89 درصد نامزدهای شورای شهر در استان سمنان تایید صلاحیت شدند


مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری سمنان بابیان اینکه 625 نفر داوطلب حضور در انتخابات شورای شهر در استان شدند، گفت: 89 درصد نامزدهای شورای شهر تایید صلاحیت شدند.

- ، عباس دانایی عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه در استان از مجموع 21 شهر 625 نفر برای حضور در شوراهای شهر داوطلب شدند، ابراز داشت: لیست اسامی تایید صلاحیت شده به فرمانداری ها ابلاغ شده است.

وی بابیان اینکه 89 درصد داوطلبان شورای شهر در استان سمنان تایید صلاحیت شدند، افزود: در این راستا نیز صلاحیت 15 نفر به تایید هیئت نظارت مرکزی کشور رسید و به فرمانداری های شهرهای استان سمنان ابلاغ شده است.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری سمنان بابیان اینکه دو هزار و 249 نفر نیز برای حضور در انتخابات شورای روستا در استان ثبت نام کردند، ابراز داشت: 307 روستای استان سمنان شاهد رقابت این تعداد برای کرسی شورای روستایی خواهند بود.

دانایی بابیان اینکه صلاحیت 98 درصد افراد ثبت نامی در انتخابات شورای روستا به تایید هیئت های نظارت شهرستان و استان رسیده است، تصریح کرد: در این راستا نیز 13 نفر حکم تایید صلاحیت خود را از هیئت مرکزی کشور گرفتند که اسامی آن ها به بخشداری ها اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

89 درصد نامزدهای شورای شهر در استان سمنان تایید صلاحیت شدند

89 درصد نامزدهای شورای شهر در استان سمنان تایید صلاحیت شدند