مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 16:202021-06-07سياسي

ستادهای سعید جلیلی در کرمانشاه مبلغ گفتمان انقلاب هستند


رابط استانی ستاد سعید جلیلی در استان کرمانشاه گفت: ستادهای سعید جلیلی در کرمانشاه مبلغ گفتمان انقلاب هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپیش از آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری موضوع اصلی و مشکل جامعه ایران اقتصاد است، کاهش آمار ازدواج، رشد بیکاری میان جوانان و عدم توجه به جنبه های مختلف جامعه از جمله اقتصاد، فرهنگ و هنر در جامعه وجود دارد.

رابط ستاد سعید جلیلی در استان کرمانشاه با بیان اینکه شرایط نامطلوب اقتصادی تمامی جنبه های جامعه از جمله رفتارهای اجتماعی را تغییر می دهد، افزود: سعید جلیلی در هشت سال اخیر با تشکیل دولت در سایه، موازی با دولت کار کرده و بیش از یک 110 سفر استانی و تشکیل کمیته های مختلف با حضور نخبگان استان ها داشته است.

به گفته پورمحمدی برنامه های سعید جلیلی برای رفع مشکلات اساسی کشور مدون، قوی و در تمامی ابعاد بوده و بر اساس گزارشات میدانی است، برخی از مسئولین تنها با شاسی بلند برای سرکشی به حوزه های محل خدمت خود رفته اما سعید جلیلی حتی به کولبران شیخ صله سرزده و از مشکلات آن ها آگاه است.

وی خاطرنشان کرد: سعید جلیلی در تمامی ابعاد جامعه برنامه داشته و به صورت تیتروار به آن ها اشاره نمی کند، برنامه های ارائه شده توسط جلیلی در مناظرات و نشست ها بیان شده و جلیلی تنها کاندیدایی است که بسیار در سیاست خارجی در سطح کلان آگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستادهای سعید جلیلی در کرمانشاه مبلغ گفتمان انقلاب هستند

ستادهای سعید جلیلی در کرمانشاه مبلغ گفتمان انقلاب هستند