مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 17:202021-06-07بين الملل

مقاومت فلسطین خطاب به اهالی قدس: انتفاضه را ادامه دهید، به شما ملحق خواهیم شد


اتاق مشترک گروه های مقاومت فلسطین از اهالی قدس، کرانه باختری و سرزمین های اشغالی 48 خواستند با ادامه انتفاضه علیه رژیم اشغالگر آتش خشم خود را بر سر آن خالی کنند و منتظر پیوستن مجدد مقاومت به آنها در لحظه مناسب باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اتاق مشترک گروه های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه ای تاکید کرد که مقاومت با دقت اوضاع در قدس را زیر نظر دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های فلسطینی، در این بیانیه آمده است: مردم ما و مقاومت ما در تمام طیف های خود حماسه ای قهرمانانه را در مقابله با دشمن صهیونیستی در نبرد سیف القدس ثبت کردند و ملت ما با اتحاد خود و با ابزارهای مختلف مقاومت بینی دشمن را به خاک مالید.

بر اساس این بیانیه، ملت فلسطین نقشه های دشمن را برای تحمیل واقعیت هایی جدید در بیت المقدس ناکام گذاشت؛ نقشه هایی که قرار بود با آواره ساختن اهالی این شهر و پیگرد آنها و تلاش برای تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی عملی شود.

گروه های مقاومت فلسطین گفتند: دشمن بزدل در محاسبات خود اشتباه و گمان کرد که شرایط برای انجام چنین اقداماتی نسنجیده و از سر بی پروایی مناسب است و تصور کرد فرصتی طلایی برای تعرض به مقدسات و اصول ملت ما پیش رو دارد اما پاسخ ما مانند یک صاعقه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت فلسطین خطاب به اهالی قدس: انتفاضه را ادامه دهید، به شما ملحق خواهیم شد

مقاومت فلسطین خطاب به اهالی قدس: انتفاضه را ادامه دهید، به شما ملحق خواهیم شد