مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 18:002021-06-07ورزشي

کابوس بارتومئو برای بارسلونا تمامی ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، همانطور که La Vanguardia پس از اظهارات اسکار گرائو، مدیر سابق بارسلونا و گومز پونتی، رییس سابق خدمات حقوقی باشگاه، - به نظر می رسد که کابوس های دوران مدیریت جوزپ بارتومئو در بارسلونا تمامی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، همانطور که La Vanguardia پس از اظهارات اسکار گرائو، مدیر سابق بارسلونا و گومز پونتی، رییس سابق خدمات حقوقی باشگاه، گزارش می دهد جوزپ ماریا بارتومئو 600 هزار یورو برای حسابرسی PriceWater HouseCoopers هزینه کرده است؛ یک واقعیت کاملاً متناقض که در حسابرسی هرگز آشکار نبود و دقیقاً به قیمت مشکوکی که بارسا برای نظارت بر شبکه های اجتماعی به شرکت I3 Ventures پرداخت کرد، اشاره داشت که شامل خراب کردن وجهه چهره های بزرگ بارسلونا مانند مسی، پیکه، ژاوی، گواردیولا، لاپورتا و.

بود.

طبق گزارش La Vanguardia، بارسا در طول سه فصل 2.

3 میلیون به مجمع شرکت های گروه Nicestream پرداخت می کرد ، که I3Ventures هم شامل آن می شد که شرکت های بدون کارگر و مستقر در خارج از کشور مانند اروگوئه و شیلی بودند.

همانطور که گفته شد اسکار گرائو و گومز پینتو مسئولیت انجام این کار را برعهده نگرفته و طی بیانیه ای اعلام کردند که با دستور مستقیم بارتومئو این قرارداد را امضا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابوس بارتومئو برای بارسلونا تمامی ندارد

کابوس بارتومئو برای بارسلونا تمامی ندارد