مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 02:402021-06-07اقتصادي

بیش از 320 مرکز غیرمجاز کشتار مرغ در ایلام فعالیت دارند


مدیرکل دامپزشکی ایلام با بیان اینکه بیش از 320 مرکز غیر مجاز کشتار مرغ داریم گفت: طرح ساماندهی کشتار غیر مجاز و عرضه مرغ زنده از دهم خرداد در ایلام آغاز شده است.

- رامین پورنجف مدیرکل دامپزشکی ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با بیان اینکه طرح ساماندهی کشتار غیر مجاز و عرضه مرغ زنده از دهم خرداد در ایلام آغاز شده است، اظهار کرد: بر این مبنا، تمام مراکز شناسایی و اخطاریه های بهداشتی به این مراکز ابلاغ شده تا از عرضه و کشتار غیرمجاز خودداری شود.

  وی افزود: حدود بیش از 320 مرکز غیر مجاز کشتار مرغ داریم و در طرح ساماندهی افراد توجیه می شوند به سازمان صمت مراجعه می کنند مجوز می گیرند و استانداری تضمین کرده که تسهیلات در اختیار آنها قرار دهد.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام گفت: وارد شدن خونابه، امحا و احشا به محیط زندگی موجب افزایش موجودات موذی و افزایش بیماری های دامی و همچنین بیماری های مشترک انسان و دام مانند آنفلوانزا، بیماری سالمونلوز و بیماری های حاد پرندگان می شود؛ انتشار این بیماری ها موجب به خطر افتادن سرمایه دامی استان و علاوه بر این قیمت تمام شده مرغ زنده در مقایسه با مرغ کشتار روز یا همان مرغ آماده طبخ بیشتر تمام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 320 مرکز غیرمجاز کشتار مرغ در ایلام فعالیت دارند

بیش از 320 مرکز غیرمجاز کشتار مرغ در ایلام فعالیت دارند