مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 03:402021-06-08سياسي

انتقاد از کاندیداهایی که به دولت می تازند


اگر دولت عیوب و نقایص دارد، سوابق هر یک از کاندیداهای تأیید شده را نیز نمی توان خالی از شائبه و نقد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه اطلاعات در سرمقاله خود نوشت: اگر دولت عیوب و نقایص دارد، سوابق هر یک از کاندیداهای تأیید شده را نیز نمی توان خالی از شائبه و نقد یافت.

منظور صریح و روشن این است که از بزرگنمایی درباره مشکلات کنونی و ربط آن به دولت روحانی بهتر است اجتناب شود، زیرا به زودی در امواج مشکلات و مسائل و نیازهای عظیمی که رویاروی رییس جمهوری بعدی و وزرا و معاونان و نهادهای تحت امر آنها قرار خواهد گرفت، سکانداران بعدی باید پاسخگو باشند و آنگاه معلوم خواهد شد که چه کسانی و چگونه قادر به حل مصایب مردم و مسائل مملکت و گذر از دشواری های آن خواهند بود؟! تخریب دولت ها و مدیریت های گذشته، در سال ها و دهه های اخیر به امری رایج بدل شده و نودولتان به پیشینیان ـ و حتی به پیشکسوتان ـ در عالم سیاست و اقتصاد و فرهنگ حمله می برند تا خود را ناجی و حلال مسائل و آنها را مسئول مشکلات معرفی کنند.

از قضای روزگار، دولت حسن روحانی، بیش از همه در ورطه این هجمه ها و حمله ها قرار گرفته، و دوست و دشمن، خودی و بیگانه و پیر و جوان بدان می تازند و شگفتا که به این یورش می نازند! اما واقعاً دولت چقدر در این مسیر کوتاهی کرده و تا چه اندازه در ایجاد مشکلات ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از کاندیداهایی که به دولت می تازند

انتقاد از کاندیداهایی که به دولت می تازند