مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 03:452021-06-08سياسي

تشکیل ستادانتخاباتی قرارگاه فرهنگی عملیاتی تبلیغات اسلامی خوزستان


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: ستاد انتخاباتی قرارگاه فرهنگی عملیاتی تبلیغات اسلامی با حضور مجموعه های مرتبط و ظرفیت های مردمی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده در نشستی با مجموعه های مرتبط با تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار کرد: قبل از اینکه به دنبال هم افزایی با دستگاه های دیگر باشیم باید خودمان با یکدیگر هماهنگ و یک هم افزایی داخلی را ایجاد کنیم.

وی به رویکرد تبلیغات اسلامی در انتخابات اشاره کرد و افزود: تبلیغات اسلامی در یک استان قرارگاه فرهنگی عملیاتی تبلیغات اسلامی است که با حضور مجموعه های مرتبط و ظرفیت های مردمی وارد میدان می شود و توقع ما حضور همه در این ستاد است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: امروز به طور رسمی ستاد انتخاباتی قرارگاه فرهنگی عملیاتی تبلیغات اسلامی خوزستان تشکیل و نظیر این ستاد نیز در شهرستان های این استان انجام خواهد شد.

نبی زاده یادآور شد: مجموعه های مردمی باعث افتخار و قدرت سازمان تبلیغات اسلامی هستند چرا که این ظرفیت ها مایه قدرت ما است و وقتی پای کار می آیند، احساس قدرت می کنیم؛ همچنین این ظرفیت ها یک فرصت استثنایی هستند که می توانند با جامعه ارتباط برقرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ستادانتخاباتی قرارگاه فرهنگی عملیاتی تبلیغات اسلامی خوزستان

تشکیل ستادانتخاباتی قرارگاه فرهنگی عملیاتی تبلیغات اسلامی خوزستان