مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-08اقتصادي

مرغ دولتی در البرز به وفور توزیع می شود/علت کمبود مرغ در بازار چیست؟


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی البرز با اشاره به اینکه روزانه به میزان کافی نیاز استان مرغ در البرز توزیع می شود، گفت: نمی دانیم علت کمبود مرغ دولتی در بازار چیست در حالیکه در برخی مواقع با اضافه بار در پایانه ها مواجه هستیم! - مسعود کریمی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه توزیع مرغ دولتی روزانه تا 190 تن در سطح استان البرز صورت می گیرد، گفت: سه پایانه در سطح استان مرغ دولتی به قیمت 23 هزار و 800 تومان برای عرضه به صنوف عرضه می کنند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی البرز در خصوص گلایه مردم از عدم عرضه مرغ دولتی در مغازه‍ ها، اظهار کرد: مرغ به وفور در میان صنوف مربوطه توزیع می شود، گاهی در پایانه ها با التماس مرغ را به واحدهای صنفی می فروشیم؛ نمی دانم مشکل کار کجاست انتظار می رود در بحث خرده فروشی نظارت و رسیدگی ها تشدید شود.

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه مردم مرغ را گران تر از 24 هزار و 900 تومان خریداری نکنند، اظهار کرد: در برخی روزها با اضافه بار مرغ مواجه می شویم و اینکه چرا با این شرایط همچنان مردم گلایه دارند که مرغ 24 هزار و 900 تومانی به دستشان نمی رسد برای ما هم جای سوال است! این مقام مسؤول یادآور شد: جهاد کشاورزی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ دولتی در البرز به وفور توزیع می شود/علت کمبود مرغ در بازار چیست؟

مرغ دولتی در البرز به وفور توزیع می شود/علت کمبود مرغ در بازار چیست؟